تحولات لبنان و فلسطین

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ۹ کیلو ۵۵۰ گرم طلا قاچاق در هنگ مرزی تایباد خبر داد.

کشف ۳۴ شمش طلا توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی ، سردار "مجید شجاع " فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان، مرزبانان هنگ تایباد مستقر در ایست و بازرسی گروهان مرزی ۱۷ شهریور موفق به کشف محموله شمش طلای قاچاق شدند.

وی در ادامه افزود: مرزبانان پست کنترل و مراقبت مرزی۱۷شهریور ، حین کنترل خودروهای ورودی به کشور به یک دستگاه خودرو ون مشکوک که پس از متوقف نمودن و بازرسی از این خودرو موفق شدند ۳۴ قطعه فلز طلا به وزن  ۹ کیلو و ۵۵۰ گرم را کشف نمایند.

فرمانده مرزبانی استان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان عنوان داشت : کارشناسان ارزش ریالی طلای مکشوفه را ۳۴۹ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال برآورد کردند، لذا مرزبانان ضمن توقیف خودرو ، راننده افغانستانی را دستگیر و به همراه کالای مکشوفه تحویل مراجع ذی الصلاح دادند .

سردار شجاع در پایان خاطر نشان کرد:از تلاش های همه همرزمانم در مرزهای استان قدردانی می کنم و به قاچاقچیان  هشدار می دهم که مرزبانان با اشراف اطلاعاتی کوچکترین تحرکات را در نوار مرزی زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام اقدام غیرقانونی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.